Órarend

Kedd Szerda Csütörtök
18:00-19:30 Flow jóga 18:00-19:30 Flow jóga 18:00-19:30 Flow jóga

Csak akkor gyere jógázni, ha egészséges vagy, és a környezetedben sincs beteg. Ha gyengének érzed magad, pihenj inkább.

Bejelentkezés

24 órával az óra kezdete előttig jelentkezhetsz be. Ehhez csatlakozz a Facebook csoporthoz, vagy írj emailt a namaste@jogakingaval.hu címre. Ha emailt írsz, és 1 munkanapon belül nem kapsz választ, kérlek, pillants rá a SPAM könyvtáradra!

Lemondás: van lehetőséged az órát lemondani. Ha 24 órával az órakezdés előtt mondod le, akkor nem vonok le alkalmat a bérletedből, ha utána, akkor igen. (Ha nincs bérleted, és később mondod le, akkor a következő alkalommal két óra díját kérem majd tőled.) Így tudom jól szervezni a kiscsoportos órákat, ha esetleg van várólistán valaki, még időben értesíthetem.

Helyszín

1077 Bp., Rottenbiller u. 34. I/7. Kapucsengő: 28 (a Keletitől pár perc séta)

Árak

Alkalom: 1.950 Ft (az első alkalom 950 Ft)
10 alkalmas bérlet: 18.000 Ft (1.800 Ft / alkalom)
10 alkalmas nyugdíjas / nappalis diák bérlet: 15.000 Ft (1.500 Ft / alkalom).

A bérletet korlátlanul fel tudod használni. Ha 3 hónap alatt elfogynak az alkalmak és új bérletet vásárolsz, kapsz +1 alkalmat a következő bérleten (1.636 Ft / alkalom, nyugdíjas és diák 1.363 Ft / alkalom). Ezzel is szeretnélek inspirálni, hogy rendszeresen jógázz 🙂

Tudnivalók

Max. létszám 4 fő, így még kellemes a távolság.

Átöltözés: az öltözőben egyszerre ketten lehettek, így előfordulhat, hogy picit várnod kell. Emiatt kérlek, gyere legalább 10 perccel kezdés előtt.

Kézmosás: érkezéskor és óra után is használd a kézfertőtlenítőt vagy moss kezet. A kéztörléshez hozhatsz saját törölközőt vagy használd a papírtörlőt.

Hogyan készülj az első alkalomra?

Jógázás előtt 2-3 órával már ne egyél (nehéz ételt semmiképp), ám ne is legyél éhes. Néhány alkalom után tudni fogod, neked mi a jó. Próbálgasd! 🙂 Fogyassz elegendő folyadékot egész nap (alkoholt NE), viszont gyakorlás előtt 1 órával már ne nagyon igyál.

Gyere átöltözve, vagy hozz magaddal váltóruhát, kényelmes nadrágot és felsőt. Ha szeretnéd, magadon hagyhatod a zoknit, de javaslom, hogy inkább mezítláb gyakorolj, mert így stabilabb és biztonságosabb. Ha tudod magadról, hogy szoktál izzadni, hozz egy törölközőt! A gyakorláshoz matrac, a relaxációhoz takaró van a teremben, de ha szeretnél, használhatsz sajátot is.

Az órára érkezz 10-15 perccel korábban, hogy legyen időd átöltözni, ráhangolódni a gyakorlásra, és időben kezdhessünk!